Imorn rullar trailern ^^

Vilken härlig dag jag har haft i stan. Solen har skinit så jag blev riktigt lycklig för första gången på länge. Jag strosade runt kring kungsträdgården och Norrmalmstorg och bara njöt. Kikade lite i affärer men hittade inget jag hade  råd med. Åkte in till jobbet och städade och drack ett glas vin sen pkte jag hem. Så skönt på tåget hem. Hamnade i en vagn fullproppad med döva pensionärer. Så där var det lugntoch skönt vill jag säga, om inte annat tyst. Vi dörren stod även en blind kvinna. Hon stod up å somnade gång på gång. Hon somna ståendes, sådär så hon nickade med huvet och knäna vek sig då och då. Tyckte lite synd om henne faktiskt. Har även varit å handlat lite behövliga saker infr kvällen på ICA. Vart lite mjölk, bröd, juice och frukt. Så nu klarar jag denna fredagskväll tror jag.

Nu har jag sett trailern som jag å netto var med å spelade in i Måndags. Jättebra trailer förutom att jag sabbar den. skäms för jag är inte nöjd med min insats. Pinsamt att den ska rulla nu i vår i hela sverige så det är väl bara å gilla läget ^^ Den börjar rulla på TV4 och TV4 Plus från och med imorgon. Så håll utkik så kanske ni ser en blond sak på tv som kastar kläder omkring sig.. Kommer väl bli tvungen att lägga upp den på bloggen också.

Nu ska jag diska och städa här hemma. Pappsen kommer ju hem imorgon. Netto sa att jag fick vuxenpoäng ^^ Jaja.
Vi hörs ikväll! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0