It is what it is.... You cant fight it...

Fick helt plötsligt känslan av att vara värdelös... Hur jävla liten å patetisk jag egentligen är. Här sitter jag, precis som  jag satt igår, å dagen innan det, å dagen innan det... Osv osv... Igår var det fredag, den spenderades med vin och räkor, ensam? Idag är det lördag, de flesta är ute å partar, käkar middag, myser med pojkvänner.... Å här sitter jag, i gropen i soffan med en handduk runt huvet... Inga planer, inga vänner som har planerat att spendera denna lördag med mig.. Altså, om jag inte har något att jämföra med, eller inga andra att försöka jämföra mig själv med så har jag det helt okej. Rätt mysigt, lugnt... Men när man jämför... Ah, ni fattar..

Skit i det. Jag låtsas som att alla andra också sitter hemma själva å myser så blir allt bättre. Jag ska kila ner å köpa smågodis å nåt att äta till middag snart. Kanske popcorn? Nåt bra på tv ikväll då? Får kolla upp det...  Försöker få tag på lilla söta Netto också.. Hon kanske inte har några planer för kvällen helller :P Det får vi se, om om vill bli kontaktbar nångång! Det blir vad man gör det till! sa manda och köpte sig lite godis! ;)

Kommentarer
Postat av: hanell

Du får komma upp till Sälen istället på helgerna och festa med mig :D!



PUSS

2009-02-22 @ 00:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0