Kämpa som en gnu, hårig som en... gnu?

Fyyfaaan va skönt. Riktigt jobbigt pass, eller jag kämpade som en gnu i alla fall. Svettades typ... 3 liter? Skrek å hade mig. Men åh vad värt det var. 75 minuter box med syrran vart det. Otroligt roligt! Nu sitter jag hemma och fryser så jag ska hoppa in i duschen, och raka mina ben! Haha, upptäckte att de var ganska håriga idag när jag hade knälånga byxor. Tur är väl det att man är blond^^ Efter en skållhet dusch är det sängen som gäller.

Imorn är det fredag. Det innebär mycket jobb, "bloggmöte", fredagsfika, middag, studentfest. Hur jag ska ha råd med de två sista vete gudarna. Men jag får trolla lite. Ser i vilket fall som helst fram emot morgondagen. Ska bli superskönt med helg. Röj fredag och mys på lördagen. På Lördag ska jag fanemig köpa, eller tigga till mig en Ben&Jerrys. Skit i att de sabbar träning, jag ska bara ha min glass jag suktat efter i månader! Om jag så ska behöva slava för pengarna till den!

Nej hörrninini. Nu kilar jag vippen! Goodbye, goodnight!

Kommentarer
Postat av: sarah

Hej där!:) checka gärna in min blogg och skriv vad du tycker..(: Skriver om allt mellan himmel och jord, men för det mesta mina egna tankar och åsikter om saker i livet. Mycket tankar kring människor, hur vi fungerar som vi gör. Och varför vi agerar på vissa sätt. Tycker om att diskutera och analysera, och har en åsikt om det mesta! Ge gärna kritik också, bra som dålig!:) tack på förhand.

2009-02-12 @ 22:11:56
URL: http://sarintaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0