Mardrömmar

Godmorgon världen :) Drömde mardrömmar inatt. Inte kul. Vaknade svettig av att jag trodde jag hörde massa skrammel från köket trots att jag var ensam hemma. Vart skiträdd, för det lät verkligen soma tt någon var i köket, men ljuden måste kommit från drömmen men det tog ett tag efter jag vaknat för att fatta att det inte var på riktigt. Otäckt det där med drömmar ibland.

Jahapp, vad händer idag då? Kanske tar en promenad i det underbart fina vädret hem till Nett? Eller bara ut å gå. Har inte tränat sen i torsdags å jag känner mig otroligt rastlös. Har nyss ätit en mysig frukost framför teven, med mackor och te. Städa å diska måste göras också.. Mindre kul, men extremt nödvändigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0