No Muscles

Jag har kommit på att muskler i mina armar, existerar inte! Kul va? Haha, om de finns så är de ytterst små, och väldigt veka. Idag på skivstångspasset gick alla ben, rygg och magövningar bra. Även biceps till viss del. Men allt som har å göra med axlar och triceps är helt sjukt. Jag orkar inte. JAg försöker, har lätta vikter men ger upp för att armarna typ ger vika efter ett tag. Skakar å har mig. Men det är bra, då har jag ju ett mål. Jag ska bli starkare och orka tyngre och längre. Men jag ska inte träna för mkt med vikter för att min ena axel pallar inte det. HAr problem med vänster axel som knakar å låser sog. Gör ont som fan. Imorgon är det box, och det funkar bra. Så otroligt roligt!

Back to Greys Anatomy och Proteinshaken! Bye bye

Kommentarer
Postat av: jossie

duuu dom exiserar inte för mig heller. arm musklerna, liksom vad behöver en skidåkare armarna till ?



men nu vet jag va en skidlärare behöver, och här sitter man med muskel inflamation i ryggen :(

2009-02-20 @ 19:22:21
URL: http://josefinklargard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0