Snälla säg att jag inte börjar bli sjuk. Igen!

Jo, det  är förmodligen sant. Jag tror jag håller på att bli sjuk bigtime. Igen. Var ju sjuk hela januari kändes de som, kändes som jag var sjuk hela hösten också. Och nu har jag den känslan i kroppen igen. Utan att känna efter och vara ömklig så känner jag mig ovanligt trött, vill bara sova fast jag inte borde vilja det. Ögonen är vattniga och kliar. Fryser, sådär konstigt, det är inte kallt men man vill ändå linda in sig i en filt å bara krypa ner å sova. Huvudvärken börjar smyga sig på, väldigt svagt men den tynger mitt huvud. I halsen kan jag lätt känna att det börjar göra lite ont, det känns som  att halsen kommer bli värst. Typ halsfluss kanske? Känns som att jag kommer få riktigt jävla ont i halsen, igen! Fyfan. Jag håller tummarna för att inte bli sjuk, jag vill träna. Det är det enda jag vill!. Vill inte bli sjuk och göra uppehåll från träningen nu när jag äntligen kommit igång... Doh! vill inte heller vara borta från min underbara praktikplats och alla underbara människor där! Håll tummarna för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0