Thailand och Grey´s

Hej. Förlåt, varit ganska trött sen igår och inte orkat blogga. Känner mig inte så frisk just nu... Skithängig, trött, ont i huvet... Jobbigt.. Hoppas jag blir bättre till imorgon. För då ska de shoppas! 200 obestrukta naturvita A4 papper med struktur! Deni!!! :P Haha, ska alltså inhandla specialpapper till ett utskick.


Just nu ligger jag å kollar på Semestersvenskar på TV4. Rätt kul program, inget annat bra denna tid på onsdagar. Blir så enormt sugen att åka utomlands när jag tittar. Mmm, Thailand! Har aldrig varit där faktiskt men jag drömmer om det, tänker och drömmer mig bort varenda eviga dag. Vill verkligen åka dit. Äta maten, bada i det klarblåa vattnet och bara njuta av värmen. Mitt mål är att jag ska spara pengar och åka dit nästa år förhoppningsvis. Hoppas någon vill åka med mig, blir kanske lite roligare då :P....

Sorry fyran, men nu är det femman som gäller fram till sängdags. Grey´s anatomy såklart! <3 Det small nyss i mitt ena öra :S gjorde skitont... Det var nog tur att jag inte tränade idag vilket jag hade tänkt....



Hello K-Ruffs!




Goodnight sleepyhead....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0