Trailerinspelning med en pojkvän på köpet!

Japp. Vilken händelserik dag ska jag tala om för er. Gick upp tidigt imorse för att kunna ta det lugnt, få i mig frukost och göra mig fräsch för att vara med som statist i en trailer till Kattis Ahlströms nya programs om börjar i TV4+ snart. Reklamen kommer att visas i både plussen och fyran. Trodde inte jag å Nett skulle vara med på bild typ Men! Då ringer telefonen. Klockan är 10.35! Vem ringer? Jo Helena från inspelningen. Hon frågar om jag kan komma in till kl 12 istället för att jag skulle tydligen vara med i en scen. Så då inser jag att jag har 10 min på mig att duscha, blåsa håret, välja kläder, sminka mig. osv osv. Ni förstår kanske att det är ganska omöjligt men på nåt jävla vänster hinner jag iaf duscha och blåsa håret samt slänga ner lite kläder samt smink i en väska och rusa ner till pendeln. Såg ut som ett jävla skabb när jag väl sitter på tåget och grips av panik. Nett försöker lugna mig utan direkt framgång.

Men men. Vi hinner iaf till Café string på söder där inspelningen sker. Väl på plats får jag en Pojkvän, mycket trevligt. En skitsöt och trevlig kille vid namn Thomas. Det visar sig att vi typ är "huvudrollerna" i reklamen. Vi ska bråka som fan.  Jag kastar jackor å kläder på han och det slutar med att vi blir sams och kramas :) Regissören ville att vi skulle pussas om det kändes rätt. Men de tyckte ingen av oss, asså vi skulle kunna gjort det men de kändes inte naturligt i reklamen, eftersom vi nyss bråkat + att han hade flickvän :Jag hade lätt kunnat hångla upp honom men de hade inte blivit en bra scen ;) Men det slutar med en fin liten kram istället. Haha, i en scen är vi utomhus. Han springer halvnaken och jag hotar och skriker på honom längs gatan och det slutar med att jag sular en jacka på honom!Skitkul. Men efter 5 timmar inspelning kanske jag kommer vara i bild typ nån sekund. Vi får väl se. Ni får hålla utkik på fyran och plussen efter reklamen som börjar rulla inom några veckor. Jag kan säga till så får ni titta å skratta åt mig. Jag är som sagt ingen skådespelare ^^ Jag hade iaf superkul och det var lärorikt. Nett fick också vara med i några scener. Superkul. :) Håll utkik efter trailer till Kattis nya program. Kattis & Company :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0