Träning var det här :)

Sitter på jobbet, klockan är snart kvart i 5. Ska kila hemåt snart. Lovade mig själv att gå en promenad när jag kom hem. Får se om jag orkar det. Träning imorn blir det i alla fall. Och vet ni vad? En till rolig grej angående träniong. Fick svar av tjejen här på fyran som har hand om gymmet å all träning och friskvård. Och jag får träna kostnadsfritt här under mina praktikveckor. Så himla kul. De har både gym och en massa pass. Så detta ska jag försöka utnyttja till det fullaste. :)

Hade ingen matlåda idag. :( Fick ta mina abslout sista pengar till mat i matsalen. Egentligen är det inte ens mina sista, det pengar jag egentligen inte har. Pengar jag tagit till nödsituationer från mitt sparkono... Känns inte bra med tanke på att födelsedagar knackar på dörren, matpengar samt att det är dryga 2 veckor kvar till att jag får studiebidraget... :/ Har aldrig haft problem med ekonomin förr, men nu är det knivigt. Helgjobb nästa?

Nej, nu ska jag kila iväg mot tunnelbanan. Chiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0