Självförtroendesvacka mitt i slasket

Fyfan vad jag känner mig äcklig just nu. Ful å fet. Jävla äckel har jag lust att skrika på mig själv. Mår nästan lite illa över det hela. Har kommit i en riktig självfortroendesvacka... Var ett tag sen jag brydde mig nu, jag vet ju in the back of my head hur jag känner när det gäller mig, vad jag tycker om mig själv och det är inte kul. Men jag har inte orkat yttra mig om det eftersom jag vet hur jobbigt människor i min närhet tycker det är. Jag har ju inte gjort så mkt åt det precis. Men nu ska jag klaga lite eftersom jag ska börja diet och hårdträning denna vecka. Eller diet är väl fel ord, men äta nyttigt, bli av med fett å byta ut det mot muskler :P  Men som sagt, jag vill kräkas på mig själv. Klippa bort allt fett, fixa boobjob, extensions. Låter ytligt men tankarna finns. Allt för att får uppmärksamhet för stunden. Usch. Hemskt. Vill bara få vara åtråvärd och snygg en gång i mitt liv. Bara se om gräset är grönare...

Jaja, nog klagande. Eller egentligen inte, men jag försöker. På tisdag ska jag träna med Nett :) Ska bli superkul. På tal om något helt annat än fett å träning. Vädret! Fiiiifan, typ 5 dm.... SLASK! aldrig varit med om värre. När jag skulle hämta upp emma idag var det som att köra runt i en pol med risgrynsgröt. Haha. Äckligt, här vill man ju ta på sig stilettklackarna och promenera till jobbet och göra en någorlunda glamorös entre. Istället kommer man fram blöt å jävlig med uggsen ^^ Inte kul, INTE KUL! som Björn skulle ha sagt. Men men guys. Nu ska jag kila vippen. Goodbye!

Kommentarer
Postat av: cathi

nej du behöver inte ta bort det, tyckte det kändes så onödigt bara. men whatever, historia nu iallafall.

2009-02-08 @ 21:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0