Idag känns som en bra dag

Haha, hittade receptionistens blogg :) Kolla in den. Så underhållande.

http://robinstrasds.blogg.se/

Jaja. Det var dagens roliga sak. Har nyss varit nere i matan och käkat korv med mos för 60 spänn. hehe, men det var gott och jag är mätt och belåten. Druckit lite "finkaffe" som de säger här.- Kaffet från matsalen. Utanför fönstret är det gråare än grått. Snön börjar förvinna och bli till ett tungt regn. Fy, usch å blä!

Idag eftwer jobbet ska jag möta Emma i Jakan. Jag ska få låna bilen i helgen medan hon och hennes kille ska på romantisk weekend på en herrgård och bara gotta sig. Jävla svin! :P Och JA, jag är avundsjuk på er! Men jag hoppas ändå att ni får det underbart. Jag får ju brumma runt med gamla bettan. Undrar vad jag ska hitta på ikväll? Plånboken är tommare än tom. Vad kan man unna sig en Fredagskväll som är någorlunda gratis?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0