Skönt att vara tillbaka!

Hemma, trött, lite illamående och trött.. Men det har jag nog sagt redan. :) Jättetrevligt på jobbet iaf. Ska bli skönt när några dagar har gått så jag kommer in i de gamla rutinerna. Jag minns det mesta men är lite ouppdaterad känner jag. Lära mig lite snabbnummer så jag kan koppla snabbt från presslinjen. Imorgon  är Linn borta så det är jag som är pressassistent. Moahaha. Måste fixa passerkort imorn! Har inte fått det än så jag lånar Linns kort :/

Höll på att krocka med en tjej på nyheterna idag. Hon var skitkaxig å muttrade typ: "Se dig för". Det var hon som snedda genom hörnet. Sådesa.  Haha, På tunnelbanan hem står jag svintrångt! Alltså, jag är intryckt som stoppad jävla korv! Iaf, ringer pappa för att tala om att jag är på väg hem. Stör mig på en kille som pratar skithögt i handsfree precis bakom mig. Vrider på huvet så gott det går å tittar lite irriterad på honom. Haha, men de släpper och går över till ett leende när jag upptäcker att det är Fredrik Wikingsson. Haha, sjukt cool kille. Blickarna möts och de syns att båda störs av den trånga tunnelbane vagnen. Det gjorde min dag. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0