Gelehjärtan och Semlor... Ojojoj..

Imorgon är det alla hjärtans dag :) Det märks här på avdelningen. Nyss ställde de fram typ 5 kg gelehjärtsn i olika smaker och fomrmer! Och då överdriver jag inte. Sjukt mycket godis. Farligt, jag som har börjat ett nytt liv å allt. Men nu har jag iaf ätit ett hjärta av varje sort. Ska försöka låta bli att äta mer, för att en liten fågel viskade nämligen i mitt öra att det serveras semlor på fikat .... Hmm... Får se om jag ska äta det eller inte. Det lägger sig ju oftast på fel ställen, alltså fettet ifrån godis å sånt. Vill ju inte ha större lovehandles eller djupare gropar i rumpan^^ Men godsaker är ju så jäkla.. Goda?

Jaja, idag känner jag mig iaf pigg och glad. Klädde på mig kjol dagen till ära, men jag lyckade ändå inte så bra eftersom jag på mina fötter bär UGGS. Så jävla fula, men så otroligt varma och sköna. Dessutom ger de ifrån sig ett ljud när jag går som är så helvetiskt iriiterade att jag snart tar av mig de och går barfota! Så jobbigt är det, skäms för att gå med de.

Nu ska jag fixa lite saker . Så vi hörs senare.

Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0