Vaken Nettan?

Hello people. Idag blir det Stockholm för hela slanten. Skulle egentlligen åkt in imorse till jobbet men eftersom jag fortfarande har ont i huvet tog jag sovmorgon och åker in till lunch istället med Netto. Kl 14 ska vi ju som sagt vara med på en inspelning. Får se om det blir kul eller bara jobbigt. Vi får inget betalt men om vi ska låtsasfika i 5 timmar borde vi ju få gratis fika iaf? Eller? KAffe iaf? Hoppas iaf verkligen de.. Hmm, tänker ringa å väcka netto snart, minns förra gången vi skulle in till stan, när jag som bestämt stod utanför henne kl 9 å ringde, så låg hon ju och sov. Haha, så idag tänker jag se till att hon är vaken. :)

Vill försöka äta på donken, det var ett tag sen för min del, får se om jag lyckas skrapa fram pengar till det bara. Jaja, nu tjuter äggkokaren vilket betyder att mina ägg ska vara hårdkokta å klara att lägga på mackan. Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0