Amanda Lidström Roo heter jag.

Onsdag, knäppa onsdag. Snart e det iaf fredag och det är positivt. I min blogg händer det grejer gottfolk. Men jag ska inte lägga ner den bara för att svenska folket vill det. Då kommer man inte långt som Frida sa. Nej, jag fortsätter skriva här. Jag tar skiten och fortsätter. Jag ska inte skymma undan att jag gillar att avreagera mig här... I hela mitt liv har jag sagt rakt ut vad jag tycker och tänker. Det gör jag fortfarande, men nu gör jag det både här och i RL :) >Klantigt kanske, Ja! Men jag är inte så smart av mig, det vet de flesta. Jag är inte mainstream, jag är klantig, klumpig, kaxig, dum.. You name it. Men det är jag. Personangrepp är lågt, Ja! Det vet mamma och andra som drabbats. Men jag säger såhär. Nu vet ni hur dum jag är, riktigt elak är jag dessutom, läs bloggen och reagera, kommentera gärna, det är alltid kul/intressant eller så har ni en röd liten knapp uppe i högre respektive vänstra  hörnet man kan kan klicka på. Ni får räkna med att läsa en massa skit här, det finns bara skit i min hjärna. Alltså, jag tycker inte jag snackar bakom ryggen på folk här, jag snackar framför ryggen snarare. Dumt, men sant. Verkligheten är tuff, de e bara att ta fram armbågarna om man vill överleva. Det gör iaf jag. 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Kvinna e du kaxig? HAHAHHAHAHA

Du e rädd, de e vad du är!! You name it!

2009-01-14 @ 13:44:09
Postat av: Frida

Rädd är den som inte vågar visa sitt namn :)

2009-01-14 @ 14:29:39
URL: http://fridanvafan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Johanna, det räcker nu. Ok? Jag tror inte jag är ensam om att tycka det... Så trist att läsa sånt här, om det är nåt som är fegt så är det detta... Släpp det nu. Snälla?

2009-01-14 @ 21:00:36
Postat av: johanna

jag måste bara säga att det var ikke jag som skrev den första komentaren,,,varje inlägg jag skrivit har innehållit mitt namn. så ni vet.

2009-01-14 @ 21:39:26
Postat av: johanna

det va ej jag som skrev det anonyma komentaren. så ni vet eftersom jag tidigare skrivit mitt namn såå ser jag ingen anledning att sluta med det. the end

2009-01-14 @ 22:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0