En Geek, och En Ranelid

Kom att tänka på gårdagens bussresa. Kom å satte sig en kille i 30 års åldern bredvid mig. En riktig nörd :) Så söt. Det börjar med att han klär av sig utterkläderna. Viker jackan snyggt, lagger vantarna och mössan i en ordnad hög på hatthyllan. Sätter sig igen, tar av sig sina glasögon och börjar göra rent de. Sedan plockar han fram en våtservett och börjar frenetiskt torka händerna. Sedan tar han upp en till servett som han lägger ut i knät och en servett stoppar han i kragen. Sen tar han fram 2 mackor och börjar äta. Allt skulle liksom var perfekt, han torkade sig runt munnen efter varje tugga.. Haha, inte ofta man ser orginal som honom. Det var kul.

Nu sitter jag på lektion och ska leka Björn Ranelid. Vi ska skriva en högstamd berättelse som ska börja med: Den eld som brinner skall aldrig slockna, den.... Jag är verkligen inte högstämd av mig, verkligen ingen poet... Men men jag ska låta flummet i mig flöda...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0