Ensam med mina tankar

Sitter å dötittar på körslaget, rätt tråkigt program men det är inget bättre på teven. Är van att typ 7 veckor i rad ha suttit i publiken och glott live på programmet så de suger att se de på tv. Dessutom e ja lack för att Timo åkte ut.. Jaja. Känner mig arg just nu, febern har nästan gått ner efter 2 ipren och lite mat. Sitter och funderar på saker och ting. Har rätt mycket på hjärnan just nu. Tänker på vissa personer, falska människor, utnyttjande människor som snackar massa bullshit. Jag blir så sjukt trött. Är man vuxen så borde man inte betett sig som du gjorde. Fyfan va trist. Hatar lögnare och mytomaner.... Tänker på mig själv. Har jag gjort bort mig? Har jag fått ett dåligt rykte? Jag vetefan, jag hoppas inte det. Jag försöker bara leva i nuet. Försöker vara mig själv och inte tappa bort mig själv bland grupptryck och annat skit. Jag hoppas jag klarar mig bra, bättre än vissa andra iaf... Jag är jag, jag kan vara jävligt osäker på mig själv samtidigt som jag uppfattas som kaxig och tuff...vet inte riktigt vad folk tycker om mig.. Säkert inte det jag tror iaf.. Men men, det finns inte mycket att göra åt det än att fortsätta att leva i nuet och försöka vara sig själv.... Nu ska jag dö lite till här hemma... Ingen som vill komma och göra mig sällskap? Hehe, nej de trodde jag väl....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0