Envisa bakterier

Vart hemma från skolan idag. Ställde klockan imorse och skulle gå upp, men så vart det inte. Jag har ingen feber men nåt skit har jag  kroppen som säger åt mig att det inte är som det ska. Jag har någon sorts infektion i kroppen, det vet jag eftersom jag fortfarande har ont i halsen och nu i örat när det var ca 3 veckor sen jag var sjuk. Jag har väntat på att det ska gå över men det gör inte det. Så jag har inget virus utan någon envis bakterie som vägrar försvinna. Så idag har jag suttit å försökt nå vårdcentralen utan framgång. Men imorn när jag är ledig ska jag gå er och sätta mig och försöka få en akuttid. Får säkert vänta i flera timmar, men det är väl lika bra.

Nu ska jag plugga lite. Bye Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0