Fan, ta tag i det här nu Amanda!

Ååh vilken dålig dag för min del. Pappa väckte mig kl 8 imorse för att jag skulle ringa vårdcentralen och försöka fixa en tid. Men jag "orkade inte" och somnade om. Jag är så dum! Jag måste ta tag i det och rínga ner, men jag sitter här å hoppas påa tt det ska gå över fastän jag vet att det inte gör det. Nu har jag ännu ondare i hals och öra. Det går inte över av sig själv. Ååh, jag blir tokig. Men jag har varken råd eller ork att gå ner dit så jag får väl skylla mig själv.... Får se om jag tar tag i det imorn istället då...

Nu ringde Roger (studentflakskillen) mig. Han sa att han tyvärr inte kunde köra vårat flak.... Så nu vet ni i klassen som läser detta det. Men jag tar upp det på onsdag med. Men som jag förstår det så kanske Uffe kunde köra oss? Vore ju toppen isf! :D Hoppas ingen är sur på mig.... Eller det är alltid nån som är sur på mig, men inte mer än vanligt kanske? :P Jag försökte iaf.

Ikväll ska hyresgästföreningen eller vad det nu är ha möte hemma hos oss... Å jag pallar inte... Pappa är sekreterare där och ikväll blev mötet bokat här. Så snart måste jag röja upp här hemma och kanske slänga ihop en sockerkaka eller nåt, sen tänker jag stänga in mig på rummet, kolla på hockeyallsvenskan och sen sova. Sådeså!

Kommentarer
Postat av: Emma

uffe kan köra flaket har han sagt! :D

2009-01-20 @ 20:58:41
URL: http://memmsi900607.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0