Fan va jag inte behöver nåt just nu

Jag är verkligen på bristningsgränsen just nu. Minsta lilla alltså. Har redan sabbat min vänskap med en. Jag kommer sabba mer. Minsta lilla grej och jag bryter ihop. Har fan inga vänner. Jo, jag har Emma men hon e aldrig hemma. Sen har jag Ju Jessica, men förutom de? Visst jag är en bitch, men jag har inte alltid varit sån. Jag blir jämt missförstådd och det är tydligen bara mitt fel. Åååh! Fan va jag känner mig konstig just nu. Vet inte ens vad jag skriver. Är bara frustrerad för att jag är ensam och har varit det sen över en vecka tillbaka. Sen när man föreslår saker att göra så får man tveksamma svar tillbaka. Å då ska ju jag vara smart å fatta dissen men det gör jag ju inte. Jag ska självklart fortsätt å tjata. Patetiskt men sant. Åh va pinsam jag är.

Dagen blir till att gå på hockey själv kl 5. Sen har jag ingen aning. Sitta hemma å snora kanske.

Kommentarer
Postat av: milla

Du är min vän :) länge sen jag såg dej nu bruden..! vill inte att du ska känna dej ensam.

2009-01-10 @ 17:54:01
URL: http://millrill.blogg.se/
Postat av: Frida

Du har vänner Amanda. jag tex, men de är inte ofta du frågar om vi ska hitta på ngt.. =P

2009-01-11 @ 18:46:55
URL: http://fridanvafan.blogg.se/
Postat av: Emma

jag är din vän kära amanda :D

2009-01-11 @ 20:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0