I got a dress!

Japp. Det stämmer. Mötte upp mamma & Co i centrum. Hon sa att hon hört att jag hade ett klänningdilemma och drog in mig i affären. Fick en söt partytopp/klänning! Den var jättefin och jag är mkt tacksam! Tack Mami! Frågade nyss Frida om ja fick låna hennes tights och det fick jag! Så snäll av henne, slipper jag köoa ett par som jag bar använder en gång! Love u Frida! llways and forever!

Kom just hem ifrån mormor. Hon är fortfarande liggande och mår inte så bra. Vi åkte dit med praliner och blomma och det uppskattades :) Hon är så söt, min lilla mommo. När vi var små brukade vi kalla henne för " slomo", och sen skrattade vi. Att hon var så seg tyckte vi, så då vart det en blandning mellan slow och mormor. Hehe, det var kul då.
Nu ska jag försöka röra ihop något att äta sen är det handboll som gäller. Det blir en risotto tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0