Likstädare, Likmaskar och feberfrossa! Låter kul va???

Här sitter jag, hemma ensam i soffan och fryser som en hund. Har feber och världens fetaste huvudvärk. INTE Kul! Jag som ville ha kul sista helgen innan skolan sätter igång.... Suck! Jaja, jag överlever, gör mig själv en kopp te och dör framför teven ikväll igen. Behöver ändå vila upp mig. Gårdagen var jättesoft. Jag och Nett gick till Vivo och köpte cola sen satt vi å glodde tv till 3 typ. Vi kollade på ett program om en firma i UK som gjorde jobb som ingen annan ville göra. De städade upp i hus efter lik som legat i ett antal veckor eller mer. Så snuskigt! Vi började diskutera om uppkomsten av likmaskar. Var kommer de ifrån? Jag gissade på att de kommer från flugor som lagt ägg och Nett trodde att de bara ploppade upp! Plopp!! Typ.... Får väl gå till botten med det om jag orkar. Håller på att hosta upp mina lungor känns det som. Blä, snuskigt. Men ja e ju snuskig ;) Det har jag iaf hört....

Kommentarer
Postat av: nett

samma som igår, fast nu med hemmagjord chokladsås :o

2009-01-03 @ 19:43:56
URL: http://anettehoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0