Palla ödlsa tid och ork på mig?

Fan ja e så dålig. Kom hem runt 5 och satte mig framför datan för att göra historian. Nu är kl snart 9 och inte ett skit har jag gjort. Kanske är det för att jag kolla på tv samtidig, kan ju vara den som är boven i dramat.. Kankse, vem vet?

Dagen har varit händelserik, arga miner, jag har blivit kallad fegis, omogen och stackars kvinna typ och en massa saker. Intressant. Jag fattar inte, alla snackar om att man hatar skitsnack och snack bakom ryggar. Det är väl precis det ni håller på med just nu, i anonyma inlägg och tjafs efteråt? Vissa vill jag bara fråga; "Vafan fick du luft ifrån?" Kan man inte bara släppa det och gå vidare istället för att fortsätta ödlsa tid och ork på det? Varför gå runt å ödsla sin tid på att vara arg på mig, låta det förstöra överflödigt många timmar? Istället för att fokusera på sig själv, du vet ju vem du är, du vet vad du gjort eller inte gjort. Räcker inte det för att släppa något som detta? Jag har bett om ursäkt, sagt vad jag tycker. Så, fine, det räcker nu. Så känner iaf jag och jag hoppas att andra känner detsamma...

Jaja, en del människor kommer aldrig att förstå, kommer aldrig att få lära känna mig eller komma nära inpå mig. Vilket är precis så jag vill ha det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

men amanda. jag lägger inte ner mer energi på detta! jag pallar inte bry mig. enligt mig är detta "kapitel" avslutat och utrett! the end helt enkelt. :/

2009-01-14 @ 21:26:53
Postat av: johanna

men amanda. jag bryr mig inte längre om allt töntigt tjaffs. jag menar, visst jag kanske har ett himla dåligt(tyvärr) temprament. men jag är inte långsynt. som man brukar säga det är en ny dag i morron, jepp så sant. detta kapitel är nu för min del avslutad. så detta va mina sista ord om Dea klutten! the end //johanna

2009-01-14 @ 21:30:08
Postat av: Emma

nej men förhoppningsvis kan väl alla lägga ner o de som inte kan får skylla sig själva! johanna säger ju att hon gjort det o det är ju prima skinka det ^^

2009-01-15 @ 13:41:01
URL: http://memmsi900607.blogg.se/
Postat av: Ida

Så, bra, alla har avreagerat sig, kan ni börja bete er som 18 åringar igen nu?

2009-01-15 @ 15:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0