Så var det igång! Tack till dej!

Hej :) Kom nyss hem frå skolan. Första dagen gick bra. Slutade halv 1 så de var en lagom jobbig start. Nu tänkte jag faktiskt sätta mig och försöka plugga lite, hör å häpna. Vi får se om så blir fallet men tanken räknas iaf. sen vill jag bara passa på att tacka Linda som skrev till mig. Du verkar förstå mig precis och jag vart väldigt glad i hjärtat! Tack igen, skönt att höra att jag inte är ensam.

Nu ska jag göra mig en kopp te för jag fryser som en gris. Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Linda

Kändes som att jag förstod hur du kände :)

Bra att min kommentar kanske piggade upp dig lite iaf...

Det är fruktansvärt jobbigt sånt där, och ännu jobbigare när man känner sig ensam. Man kanske inte har någon i sin närhet som förstår, eller varit med om liknande.

Då kan det vara skönt att få höra att andra förstår :)



//Linda

2009-01-08 @ 15:29:58
URL: http://lindalorina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0