Ser Fram Emot Fredag, Fruktar Imorgon

Efter att ha pluggat i några timmar belönade jag mig själv med ett par avsnitt av TheCity. :) Det får mig osökt att tänka på fredag. Ska bli så trevligt. Ut å käka på mysiga Fridays med mina tjejer, dricka cocktails, sen ut och dansa hela natten. Tror det är precis det jag behöver. Komma ifrån lägenheten och plugg och bara vara med bästa tjejerna och ha kul. Vad ska man ha på sig då? Det blir väl till att trolla fram nåt i garderoben eftersom att shopping inte finns med på listan, kommer inte ha ett öre över till drinkar och inträde då.... Men men, får väl ta på mig en gammal klänning. Kläderna är inte det viktigaste, det är att man har kul... Haha, ska komma från rätt mun, jag vill alltid ha nya grejer på mig, annars känner jag mig ful, fet och tråkig. Men men, jag överlever nog. Ser fram emot fredag, fruktar imorgon....

Nu ska jag gå på damrummet, pudra näsan, borsta "pliggarna" som morfar brukar säga och sen krypa ner... Får se kanske blir ett till avsnitt om jag inte är trött....

Nightie Night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0