Ingen Tomatpuré....

Fan va trött ja blir. Idag kommer pappa hem :) De gör ingenting. Men jag måste röja upp här hemma och s ska jag laga jättegod mat till honom när han kommer hem ikväll. Så jag tog fram allting ja skulle ha, åkte ner till centrum med Emster igår och köpte det som sakandes. Trodde jag! Så kommer jag hem och förbereder allt idag, så har vi ingen tomatpure... Suck! Måste jag gå ner till centrum i kylan och bli ännu mer förkyld? Det verkar iaf inge bättre.... :/ Kanske låter lat men jag vill bara försöka bli frisk nu.Orkar inte vara sjuk mer. Men jag får klä på mig ordentligt och ta en lugn prommis senare. Först ska ja dammsuga och tvätta en maskintvätt samt röja upp på rummet. Nu kanske ni tror att de ser ut so  ett bobat turkiskt skithus här hemma när jag varit ensam i 5 dagar. Men det kan jag intyga på att det gör det faktiskt inte. Kontsigt nog, jag är ganska chockad själv om ja får säga så. Har faktiskt hållt det relativt snyggt. Kanske för att jag bara legat stilla men iaf.

Ikväll skulle jag egentligen åkt till västerås och ABB halle för att kolla på Jensas och VIKs match mot Almstuna. Skulle vara skitkul men det vart inte så :/.. emma är redan i västerås, jag har ingen bil och I jessicas bil var det full. Men men det blir bra ändå.. Så det blir till att sitta hemma själv sista kvällen innan skolan börjar.. Fan va de känns jobbigt att säga så. Har sån grym ångest för skolan... Usch.. Men jag ska bita i de sura äpplet och klara denna sista termin....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0