Världens kap!

Gjorde världens kap idag och jag är superlycklig! Hade kvar ett presentkort på SOLO på 1000 kronor. Gick in där idag för att köpa ett par nya hela jeans. Finns bara massa rea jeans. Men ja frågar en kille om hjälp och han plockar fram massa jeans i min storlek. Par nummer 2 sitter som en smäck och är rätt snygga. Nudie var det. Så de tar jag, sen hittar Milla ett par tight i en reahög, exakt såna som jag letat efter.  Sen går jag fram till kassa och är beredd på att lägga till nån hundring. Så säger kassörskan: Fyrahundrafemtifem! 555:-! Helt sjukt! Så underbart när man hittar saker man älskar på rea!

Imorgon är det Fredag, Det betyder att det snart är helg, och att efter det är jag borta från skolan i 10 veckor!!!!!!!!!!!!!! Fatta skönt? Underbart, nu väntar en lång praktik på Tv4 i stockholm. Längtar! Längtar efter alla, Linus, Malin, Malin och Millan! Ska bli så kul

Imorgon är det Fredag. Det betyder även att det är deadline för Religionsuppsatsen. det betyder att jag kommer missa deadline eftersom jag är långt ifrån klar. Herregud. Hoppas att Läraren har överseende att jag inte hunnit. Kan knappast tro det men jag hoppas iaf....Hoppas hoppas hoppas. Undrar vad som händer imorgon eftermiddag/kväll? På lördag ska jag iaf va i uppsala med frida, hennes pojkvän och några till. Ska bli mysigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0