Utgång i sista sekund?

Herregud vilken spännande gårdag. Jag måste bara får berätta lite om allt. Det började med att tjejerna pratade om att gå ut på krogen. Jag hade bestämt mig till 100% att jag inte skulle med ut, dels för att jag inte hade råd och dels för att jag inte hade tid. Så jag åkte hem och satt hemma till kl 7 typ. Då helt plötsligt ångrar jag mig, jag vill så gärna med ut. Så jag ringer till Emma och ber och bönar att hon ska följa med mig till uppsala. så halv 9 åker vi. Haha är framme ca kvart över 9 och då är tjejerna nästan påväg ut redan. Helt galet beslut av mig men jäklar vilken händelserik kväll! Dansade ärslet av mig, blev bjuden på en god drink, skrattade och hade skitkul! Det var perfekt hela kvällen! Sköna människor, inga äcklon, inga jobbiga tjejer, ingenting. Jag är så glad att emma följde med! Så kul! Tack för igår Milla, Frida, Malin och Emma! Hade supermegakul! Precis vad jag behövde!

Idag vart det Donken på hemvägen :) Så gott, trots att jag åt det igår.. Moahaha. Emma sov som en gris på vägen hem, snarkade och grejer :P, Så söt hon är. Nu sitter jag och kollar hockey på tv4sport. Jensa och VIK spelar mot Oskarshamn. Rätt bra match hitills. Jämn och rätt kul. Trots att Oskarshamn gör mål efter endast några sekunder så leder nu VIK med 1-2. Jens sköter sig bra i målet, det säger iaf kommentatorerna. Emma har längtat så efter honom. Hon tjatade om att hon skulle träffa han idag hela gårkvällen. Jag kan inte hjälpa att le, det är så kul att de henne må så bra, kär som hon är.

Nej, efter matchen blir det en kopp kaffe och Powernap. eller det blir nog tvärtom tror ja. Låter lite bättre kanske. :P Ursäkta bilden, men det var den enda som var någorlunda respektabel. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0