Det var ett tag sen...

Oj. Hej hörni :)! Det var ett tag sen. Var har ni varit? ;)

Jag har varit lite här å var. Främst i skolan, dampat på skolan, gråtit över skolan, haft panik, sänt radioprogram, nysit.... Osv osv.

Dagen idag har varit relativt bra. Inga tårar, mest skratt. Inte mycket panik heller. Jag sände radio idag om män och förkylningar. Att de alltid blir mkt gnälligare och sämre när de är sjuka. Jag och emma hade skitkul i studion iaf :) Spelade skön musik ooch bara flummade loss. Har även storhandlat idag. Fick ringa in det tunga artilleriet ( Emma + bil) för att kunna få hem all mat. Handlade 3 fulla kassar med allt möjligt för 400 spänn! Dock inte mina pengar men det var iaf bra jobbat tyckte jag! Nu sitter jag pch pluggar inför astronomi ooch evolutionsprovet jag har på torsdag. Suck* Går inge bra... För att jag vet att religionen egentligen skulle vara klar imorgon när jag ska träfa coachen Markus igen .... Usch..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0