Vi ägde stan! ;)

Ojojoj vilken underbart rolig kväll! Tack tjejer! Först vart det middagsmys på Fridays T.G.I i kungsan. Vi skrattade och åt supergott. Drack supergoda drinkar. Jag drack en Apple Mojito som var att döda för! Mumms! Sen gick vi vidare för att gå ut när vi upptäcker att klockan bara är halv 10 och att inget öppnat än. haha.Så vi hämtar muggar på seven eleven. Hittar ett skrymsle på regeringsgatan där alla 8 gömmer sig. Vi dricker vin ur kaffemuggar, tjoar oh skrattar! Så jäkla kul! :D Efter en timme i ett gatuhörn går vi till Magenta, en rätt ny krog som var så najs! Vi kommer dit typ först av alla. Så vi röjer gärnet som att placet är vårt!

Nej, kvällen var toppen. Hade superkul! Inte lika kul att kolla i plånboken bara... Grejen är den att jag inte köpte så mkt. Men allt är så jäklans dyrt. Maten + 2 glas vin +mojito =400 spänn. Sen köpte jag en enda drink på magenta. Sen kosta tåget osv osv..  Men det var värt det för jag had otroligt kul! Kommer nog bilder senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0