Check, Check!

Så, dagen är slut och jag har fått lite gjort idag iaf. Så nu sa vi se vad jag lyckas utträtta idag då;

1. Skriva klart svenska b uppgiften Check!
2. Städa rummet Done! (
Plus resten av huset!)
3. Börja skriva på min religionsuppsats
4. Gå en promenad ner till centrum
5. Ringa och prata med en kompis- (
Försökt :S)
6. Klippa tånaglarna (plus filat och målat alla naglar)

Ja, lite har jag fått gjort, det viktigaste och det näst viktigaste har jag gjort och det känns otroligt skönt! Ska fortsätta med denna planering ett tag till så jag får struktur på saker och ting. Det är precis vad jag behöver, tala om för mig själv vad jag ska göra, i vilken ordning och se till att jag får det gjort. annar brukar jag bara rada upp massa saker i huvet och få panik, sen får jag inte ett skit gjort. Jag behöver hitta fokus och få struktur på allt och denna enkla sak jag testat nu är perfekt.

Nu ska jag snart krypa ner. Inte tänka på skolan och det jag inte gjort, för kom ihåg. Jag har ju gjort det viktigaste! ;)

Hej å ajöken alla spöken, nu e de sängen som gäller. Antasta min kudde å decka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0