Hundägare alltså....

Skolan idag igen! Känner mig stolt, har humöret ganska uppe fortfarande och det känns mycket bra. Är relativt pigg idag också. Hade 2 timmars sovmorgon idag  vilket var lite najs. Gick upp halv 9 istället för halv 7. Mmmm mmm. 

Var just ute en sväng, ser en viss person och dennes hund stå på skolgården. Hunden skiter en stor hög mitt på marken, tror ni människan plockar upp skiten eller? Nej. Så jävla äckligt och jag blir så förbannad på människor som denna. Skulle vilja uttrota hundägare som inte kan plocka upp efter sina hundar. Usch!

Så nu har jag avreagerat mig lite. Känns skönt, men egentligen har jag lust att gå till personen i fråga just i detta nu eftersom denne sitter bara några meter bakom mig.... Men jag ska vara snäll och bita ihop. Alla människor är vi olika.


Kommentarer
Postat av: Arg läsare!

Asså kan du sluta hakka på andra folk!!!

Låt andra göra det de vill o lev fan ditt liv, lägg dig inte i andras liv!

2009-01-14 @ 10:21:29
Postat av: johanna

ses i skolan ;D

2009-01-14 @ 10:33:35
Postat av: Frida

Hahahah vilket skämt johanna. du som "är en sånn bra hundägare" borde väll förfan veta att man tar upp skiten efter sig. annars borde man inte ha hund.

2009-01-14 @ 10:34:33
URL: http://fridanvafan.blogg.se/
Postat av: Ida

Du säger att du är så jävla ärlig, men du vågar inte säga det till Johanna rent ut utan sitter och gömmer dig bakom datorn. Moget Amanda..

2009-01-14 @ 10:36:34
Postat av: Frida

vänta nu, gömmer sig bakom en dator? detta är en blogg, där man skriver precis vad man vill. att ta upp skiten efter en hund tycker jag är ganska självklart.. hahah

2009-01-14 @ 10:56:25
URL: http://fridanvafan.blogg.se/
Postat av: johanna

FRIDA!!

för det första så har han diaree (inte för att jag behöver försvara mig) och med det så försökte han att skita och det som kom ut va en klutt i sicen av en en krona (max) och föresten, ni stod typ tjugo meter bort. och ni va inte ens säkra på om han "bajsade" så hur kommmer det säg att "ni" då vet att han sket värsta högen.......

2009-01-14 @ 11:17:17
Postat av: Frida

det spelar ingen roll om hundfan har diaree, bort ska det. skitsamma, vi vet att hunden sket. jessica sa det själv så.. I dont care ! jag vet bara att jag hatar att kliva i hundskit för att lata hundägare inte kan ta upp det.

2009-01-14 @ 11:22:01
Postat av: frida

hahahahhahaha

2009-01-14 @ 11:24:11
Postat av: Emma

Haha flickor flickor... :p tänk att nåt sånt som bajs kan starta en sån diskussion x)

2009-01-14 @ 11:25:19
Postat av: johanna

hahah bra sagt emma,,,ekakt min mening blir bara såå less på folk som inte ens kan säga åt mig vad dom tycker utan ta det med mig mellan fyr ögon. och allvarligt så frida så ska du inte ens lägga dig i, det är en sak mellan mig och amada om det ens är värt att disskuter om en obefitlig dea klutt!



tja rå

2009-01-14 @ 11:28:07
Postat av: Emma

tycker det va rätt underhållande att läsa allt detta, men vems sida jag tar, det hör inte hit! men glöm inte flickor att vi tycker ju så mycket om varandra ^^ GRUPPKRAM! ;D

2009-01-14 @ 11:31:20
Postat av: Frida

hahah amanda har ju skrivit det på internet!? är det att snacka skit, alla kan läsa. det är inte mellan fyra ögon. haha

2009-01-14 @ 11:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0