Vart tog helgen vägen?

Fan. Var tog helgen vägen? Nu är det söndag å nästan halva dan har gått. Vad har jag gjort i helgen? Inte ett skit. VAr sjuk i Fredags, sjuk igår men då var jag iaf upp på bena. Ville göra nåt kul men det vart 2 perioder hockey, sen thaimat sen körslaget. Helt okej men inte som planerat. Idag tror jag att jag mår bättre, fortfarande ont i halsen, huvet å nacken samt öron men har ingen feber tror ja :S? Har iaf Emmas bil idag så ja ska snart åka tilll Jakan med Jessica för att hämta henne och se hur hon jobbar. Hon har ju fått jobb på en nyöppnad hårstudio i jakobsbergs centrum, Nikita hair heter den. Så kul för henne. Värsta snobbsalongen, 500 spänn för en kllippning och de måste ha svartvita kläder på sig. Ska bli kul att se emma så uppklädd faktiskt.

Jaja, nu ska jag åka å plocka upp Jessica sen måste jag tanka sen bär det av :). Puss å kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0