VirusLatteFreakshow

Farbror doktorn kunde inte hjälpa mig. det var ett virus så de är bara att vänta tills det går över. Drygt men sant. Jag blir så trött på att ha ont i halsen 24/7, vakna på natten å knappt kunna svälja och att de känns som att öronen ska sprängas... jaja. Efter VC:en träffade jag Netto och Tove, vi tog en fika på finkan, pratade, snackade skit, skrattade... Det var jättemysigt. Har känt mig så asocial nu när jag varit hemma själv ett tag. Så jag var nog den som babblade mest. Sen gick Netto och jag hem till mig och slappade. Jag fick ett skrattanfall som var helt sjukt. Skrämde nett rätt lagom mkt. Jag började störtböla och kunde inte sluta. Vart ett riktigt nervous breakdown, freakshow! Haha, det var länge sen, skönt att släppa alla spänningar å bara garva.

Blev bjuden på middag också :) På fredag med några tjejer. Ska käka på Friday´s sen ska vi ut på Magenta tror ja :) Ska bli kul, får se om jag har råd bara..... Hope so!

Nu ska jag plugga vidare inför provet imorn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0