För jag har varit i Göteborg och på västkusten :)



Jag hade 40 graders feber å mådde sådär kan ja säga :/


Badade óch solade på västkusten och "badholmarna! på hemvägen




Gjorde massa annat i Göteborg också. Synd att jag vart übersjuk dagen efter vi anlänt bara.. men men, jag träffade Hanell dag 1, vi gick ut å köka på Avenyn, och gjorde några barrundor på kvällen, testade på göteborgs uteliv lite grann. Dagen efter gick vi på Liseberg, det var grymt! Balder är tamefan det roligaste jag åkt i hela mitt liv! <3 Resten av dagarna har mest spenderats med feber i sängen, men då och då tog jag lite iprenöverdos för att kunna resa mig och gå ut och käka med mamma och leffe, har faktiskt hunnit med lite shopping också. Allt som allt, bortsett från sjukdom har jag haft en underbar resa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0