Seg dag idag, fartfylld dag imorn

Hej käre vän! Fiifan vilken seg och regnig dag. Har inte fått mycket gjort, och syndat har jag också. Gick upp runt 10, drack min soppa och en massa vatten, åkte till emster i regnet och kollade på Ett Öga Rött där, Fett schön film asså! :P Just när jag skulle släpa mig själv hem å klä på mig regnkläder å gummistövlar för att åka ut till jobbet då min chef ringer å säger att jag kan stanna hemma :) skitskönt! SÅ jag åkte hem till Leffes föräldrar och åt lite mat. Som jag inte borde. Första fasta födan på 3 dagar typ, dessutom innehöll det mängder med grädde så jag har lagom med magknip just nu. Borde egentligen städa men jag vilar lite först ;)

Imorgon blir en fartfylld ag. *Puh* Först blir det lite stockholmsshopping med Netto, sen ska jag hem å jobba sen tillbaka till stan då jag, emma, milla och Nett ska kolla på Ice Age 3 3D på bio, sen kanske gå ut å ta några drinkar :) Ska bli mys! Kommer bli stressigt efter jobbet bara, men jag får väl sminka mig på tåget eller så. Det löser sig.

Nej nu ska jag göra ett ryck. Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0