Packa packelipack pack! :)

Hey Guys! Ligger i min säng, är så jävla trött! skut i både kropp och knopp. Men knoppa får jag inte göra än på ett tag. Ska packa klart min stora väska inför resan imorn. För er som inte vet åker jag till Gotland för att jobba imorgon och är borta i nästan en månad. Ska jobba på Gannarve Gård som ligger i Klintehamn, 30 min utanför Visby. Där ska jag agera ridlärare, lägerledare, rida in hästar... Osv osv. Ja allt möjligt. Jag ser fram emot att åka samtidigt som jag är nervös och inte vill åka iväg. Men jag tror att allt  blir bra när jag väl kommit dit, lärt känna alla och ställt in mig på den nya vardagen.

Oj oj. Glömde bort att posta detta inlägg. Nu är klockan snart halv 1. Jag har fixat med all packning inför imorgon. För er som inte vet så åker jag till Gotland då för att jobba på en hästgård i 4 veckor. Ska bli både kul´men det är med lite vemod jag åker. Syster min är där nere just nu och jobbar och jag ska ner och lösa av henne. Så när jag kommer åker hon hem i princip.. Men men, efter någr dagars installation till det nya livet tror jag att det kommer att gå bra. Nu ska jag fixa lite mer så skriver jag innan jag dra imorn. Bye bye


Min Nya Rosa Kärlek :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0