"Varför har du hästsperma på byxorna för?" *Dunk* Haha...

HALLOJ! Här sitter jag med skrattet i halsen och glor TV. Kom hem från jobbet, och när jag ´skulle släppa av min  "kollega" ´Markus vid hans hus stog 2 andra tokstållar där, Ronny och Johan. Vi pratade och skrattade en stund, mest Ronny som skrattade som vanligt. Men det roligaste var när jag skulle dra. Gick mot bilen å då skriker Ronny; " Amanda, Har du knullat med en häst?" Jag hade nämligen ett par gamla byxor med målarfärg på, alla 3 grabbar viker sig av skratt, jag skrattar lite och ska hoppa in i bilen. *DUNK* då slår jag i huvet vilket gör att grabbarna skrattar ännu mer, jag åker därifrån ser jag ronny ligga på marken och garva.. Haha, lite småkul, tänk vad dålig humor vissa människor har,..

Jaja, Anyhow...  Har precis ätit lite svampsoppa. Mums! Det är såndär "smalsoppa" man äter, endast det 3 gånger om dagen. Det går faktiskt bra, naturell är den rätt äcklig men jag kryddar den med cayennepeppar, lite buljong och idag hade vi stekta kantareller hemnma som jag mixade i. :)

Milla, Frida, Netto och alla andra jag inte träffat på ett tag. Vi MÅSTE hitta på något snarast! Hör av er föfan! Middag hos mig, Middag hos milla, stockholm, Uppsala????? Kom igen, snart drar jag iväg till Gotland i en månad :( Love Ya, Miss ya!

Kommentarer
Postat av: milla

Jag håller mee! Vill också göra nått innan du åker! Det styr vi upp :) kan kanske försöka få min päron att utrymma lägenheten en kväll så kan vi kanske vara här om vi har tur ;)

<3

2009-07-06 @ 23:06:26
URL: http://millrill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0