Det är min tur nu!

Imorgon tar jag studenten. Det är så surrealistiskt... När jag skriver det känns det som att det berör någon annan, inte mig... Men det är MIN tur nu, på riktigt? Ska jag skratta eller gråta? Båda två av lycka kanske? Det är med blandade känslor jag springer ut imorgon. Jag kommer inte sakna läxorna och stressen, men jag kommer sakna klassen, relationerna, lärarna(vissa), skratten, tjafsen och allt! GUC in my <3! Forever!

Milla och Frida, jag älskar er! Vi kommer inte att skiljas åt! Vi har ju fortfarande inte haft vår vinkväll hos dig än;) Och frida, du fyller ju 19 snart och det ska vi fira!

Vi ses imorgon klockan 8 på Champagnefrukosten alla i klassen! Milla, Frida, Baran, Emma, Ida, Norsken och Alla andra! Tagga!

Kommentarer
Postat av: millaaa

love you too ! ses imorgon bitti :)

2009-06-04 @ 22:22:11
URL: http://millrill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0