En regnig onsdag...

GÖR TESTET, ANNARS FÅR DU OTUR PÅ SOMMARLOVET!


Du är kär nu - Nej.

Du har sårat nån så de börjat gråta - Ja såklart :P Ärlig bara

Nån har sårat dig så du börjat gråta -  Yes

Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader - Japp

Du har haft ett förhållande som varade över ett år - Yes Indeed

Du har haft ett förhållande som varade över två år - Ja :)

ÄRLIGHET


Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - Ja det har jag nog

Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - Ja

Jag har smygit ut utan lov - Yes, men inte utan att blivit uptäckt :P

Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar - Såklart, annars hade jag varit död idag ;)

Jag har en hemlighet som ingen vet - Ja såklart

Jag har fuskat i ett spel - Självfallet

Jag har struntat i ett prov - För tillfälet nån gång, men då har jag gjort det senare :)
 

DÅLIGA TIDER

Jag har druckit alkohol - Nej ALDRIG! :P

Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden - Nej.

Jag kan svälja piller - Ja, men helst med lite vatten till? Asså, nu pratar vi typ alvedon va?

Jag har tagit mediciner mot depression - Nej, men kanske skulle behövt i höstas:P

Jag har anorexi och/eller bulimi - Nej nej, kanske skulle behöva en släng av anorexi

Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det  - Nej.

Jag har vaknat gråtande - Ja det tror jag

Jag har somnat gråtande - Ja.....

DÖDEN

Jag hatar begravningar - Har bara varit på en och det var sorgligt..

Jag har sett någon dö - Nej, och hoppas jag slipper också...

Någon nära till mig har försökt begå självmord - Ingen nära, men kompiskompis iaf

Någon nära till mig har begått självmord - Nej


 

ERFARENHETER

Jag har tappat bort mig i min hemstad - Haha Japp

Jag har sett en fallande stjärna - ja :) vackert

Jag har önskat då jag sett en fallande stjärna - Ja :)

Jag har tryckt på alla knappar i en hiss - Hihi ja

Har sparkat en kille mellan benen - Inte med flit men JA :)

Har hoppat fallskärm från ett flygplan - Nej, kommer nog aldrig göra heller

Har lekt sanning eller konsekvens - Ohja

Druckit en hel liter mjölk på en timme - Ja, 2 också för den delen

Jag har medverkat i en teater -  Haha ja en del :P

Du har fångat en snöflinga med tungan - Såklart ja har

Jag har suttit på ett tak på natten - Yes

Jag har aprillat någon - Jo, de har jag

Jag har åkt taxi - Alldeles för många gånger

Jag har ätit sushi - Ja, men det är ingen favoriträtt direkt

Jag har åkt snowboard - Japp, men ja e en skidbrutta innerst inne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0