Fredag= Festligheter

Idag är det Torsdag! Och imorgon är det Fredag vilket betyder festligheter! :) Anette och Tove och massa andra sötisar tar studenten och det ska firas! Först Toves mottagning en sväng ner till Nettos! Ska vara med på utspringet å hänga massor med saker runt deras halsar så att de får ont i nackarna :P mohahahha! Ska bli så kul, jag kommer säkert börja böla för jag vet hur lyckliga de är! Jag skulle kunna göra precis vad som helst för att få göra om det! Precis vad som helst, offra min stortå, you name it! Det var den absolut lyckligaste dagen i mitt liv och nu kommer den aldrig igen. :( Men men jag njöt iaf.

Nu ska fröken Roo lata sig lite mer innan hon ska ut till jobbet. Tjarrrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0