FREDAG&LÖRDAG

Hej och förlåt för dålig uppdatering! Jag har inte haft ork eller tid, legat ute i poolen å latat hela dagarna och ute å rännt om kvällarna. Men nu är jag här, nyss hemkommen från en god middag hos mor och innan det arbeta ute på golfbanan.
Myckat har hänt sen jagskrev senast, i Fredags om jag minns rätt. Fredagen tillbringades på Hampus utsrping och studentmottagning i sigtuna. Underbart väder, god mat och trevligt sällskap. I Lördags solade jag hela dagen, sen hade treorna sin årliga Fyllebrännboll. Där var jag tillsammans med Gusten, Carro, Tove och Netto och massa fler. Nyktert och otroligt roligt. tror inte jag skrattat å mycket på länge. Speciellt när vi brottade ner Gurra och han fick tag i mitt godishalsband och trodde det var hans, han slet i det för glatta livet och jag skrattar så mycket så jag kunde inte förklara att det var mitt godis. Så de blev en jäkla dragkamp! ^^ Haha. Ni fattar nog inte ett skit men kul var det iaf.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0