"Min hjärna är sjuk i huvet" :P Get it?

Snor å slem på er. Yes, nu har det blivit min tur att bli sjuk. Inte oväntat  men ändå jobbigt. Igår var en skön dag. Jag träffade Milla i Uppsala, vi åt supergod lunch på Panini, fikade lite, strosade runt i affärer och sen fikade vi en gång till innan jag åkte hem. Hemma väntade lite ananas och passionsfrukt, vilket jag får pinas över idag. Sår i hela munnen och det svider på mina läppar :( Buhu! Juste, köpte ett par nya Levi´s Jeans igår också. Det var najs!

Jag vill ändra utseende på min blogg! Hatar den! Avskyr den verkligen! Så ful å trist!
Värdelöst inlägg jag vet, men min hjärna hänger inte riktigt med idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0