Mitt huvud är några dagar efter...

Japp. Nu är jag redo att berätta om söndagens bravader. Först låg jag ju självklart i poolen hela dagen men sen på eftermiddagen åkte jag hem till min barndomsvän Emma som fyllde 20. Där bjöds det på underbar mat, en massa vänner och en massa dryck. Vi sat å pimpla vin framåt 12 på natten då Ricky skjutsade hem mig :) Riktigt trevligt var det!

Idag har jag haft fullt upp. Åkte in i regnet till stan för att vara på antagningsintervju hela förmiddagen på skolan jag sökt till. Där fick jag massa svåra uppgifter, men det värsta av allt var själv intervjun. De grillade mig verkligen, 1000 frågar, ingen betänketid, pressade mig på svar och vad man än sa så kändes det som att de blev besvikna... Det var mindre kul, men skönt att det är över iaf.... Tog verkligen på krafterna och jag kände mig verkligen värdelös, hade de inte varit så jävla pushiga hade jag ju kunnat slappna av och det hade förmodligen gått bättre. Jaja nu lägger jag de bakom mig och får se om de ringer innan midsommar och meddelar hur det gått.

Imorgon blir det ingen skola för mig heller... Så jävla tråkigt, sista skoldagen någonsin :( Min älskade, älskade, underbara och fina klass! Speciellt Frida, Milla, Emma, Ida och Baran! Jag kommer verkligen sakna er och alla andra! Men på fredag så röjer vi, oavsett väder och vind! fulla och glada ska vi hoppa och festa på flaket tillsammans! :D Längtar! Juste, köpte en vit liten söt kjol idag som jag ska ha över min klänning som visade sig vara slampigt kort... :) men  nu ser det bra ut! Nu e de DH! Bye bye

Kommentarer
Postat av: Isabell

Ha så kul på fredag :)

2009-06-02 @ 20:49:27
URL: http://isabellviolalundqvist.blogg.se/
Postat av: Sara

Kika gärna in på min blogg och svara på dagens fråga =)

2009-06-02 @ 20:50:22
URL: http://ertansara.blogg.se/
Postat av: Milla

Meh..och jag som har bakat muffins tills imorgon.. men aja vi ses på fredag <3

2009-06-02 @ 21:58:51
URL: http://millrill.blogg.se/
Postat av: anette

SEGO PÅ UPPDATERING!! buu!! buuu!!

2009-06-04 @ 00:16:57
URL: http://anettebirgitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0