Big Daddy

En till underbar dag! Tack Gud! Och hela denna vecka, plus nästa vecka ska vara minst lika fin eller till och med finare! Jag är så lycklig! Men jag saknar några saker för att finna total lycka. Jag saknar vännerna omkring mig! Massa prat, skitsnack, skratt. Att ligga och lapa sol hela dagarna, Fine! Men jag vill ha mer av denna sommar, utnyttja den till 100% och det kan mina vänner hjälpa till med. I helgen tycker jag att vi hittar på någonting, mysa hemma hos mig om mor inte har något emot det, eller kanske hos millla, eller utgång. Något iaf!

Kom hem från jobbet för en stund sen. På golfbanan alltså. Passade på att träna lite innan jag började jobba. Slog en hink bollar, ringrostig som fan var jag då jag inte spelat på ett år. Men efter bara några svingar kändes det rätt okej. Lite stel just nu, muskler man inte använt på ett bra tag. Ska fortsätta nöte lite i veckan så kanske jag och Leffe tar en 18 hålare i helgen :)

Här ligger Big Daddy och steker på madrassen med samma namn! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0