Gokväll allesammen!

Gokväll allesammen! Nu ligger jag i min underbara säng att mommas place å myser. Är så sjukt trött å hängig å har varit det sen i lördags, kanske börjar bli sjuk? Jaja, skit samma. Idag har jag iaf gjort lite saker. Åkt iväg och inhandlat diverse studentpresenter, till Netto blandannat, Moahahhahaha! Sen har jag skrivit en massa tackkort till alla som kom i Fredags, Jag har hunnit med att laga Tacos, jag har jobbat, samt tränat i en timme! Duktigt av mig va? Tänkt om jag kunde vara lika effektiv å duktig alla dagar.... Tänk om...

Jag saknar klassen. Speciellt Milla, Frida och Baran. Iaf just i detta nu. "Barans skämt och Millas Fnitter" (min låt) Och fridas kommentarer! Snart hittar vi på nåt flickor, och om ett tag kanske en reunion? :) Vore skojsigt!

Jusste, Imorgon släpps biljetterna till Slutskivan här i bålsta på Rickards. Jag ska försöka få tag på 3 stycken så de e bäst att ställa klockan imorgon och ta sig ner dit. Vore trist om man blev utan liksom :/

Jussten IGEN :P JAg jobbade ju på grönan och TV4:s personaldag i söndags. Det gick superbra och var jätteskoj. Vi fick gratis åkband på köpet. Jag åkte insane! Så stolt!* Här är några bilder från dagen:)

Mina medarbetare Netto, Tove och Erik sat i registreringen och delade ut åkband till ca 1000 personer :)




Medans jag agerade balongtant! Moahaha


Kommentarer
Postat av: frida

Miss you..

2009-06-10 @ 14:30:31
URL: http://fridanvafan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0