Richard Scarrys äventyrsvärld

Jag vet anette. Jag e seg på uppdatering. Men det finns viktigare saker här i livet än bloggen... ;) Haha men nu är jag här och tänkte skriva ett helt Awsome inlägg. Blink blink*

Jag sitter i min soffa, gloendes på Rachel Ray, väntar på att Emster ska komma å klipps mitt hår :) Jippi! Sen kan jag ju berätta vad jag hade för mig igår. Dock skulle jag vilja ha de fula bilderna från igår?

Glömde bort bloggen. Men nu är jag iaf klippt och det känns superskönt! Emster å jag har nyss ätit ägg&kaviarmackor, och vi hade tänkt dricka te, så jag koka vatten och hällde i kopparna, med tepåsar och socker i. Sen kollar jag i kylen å så fnns ingen mjök!!!!!!! jag blir tokig!!!!!!! Snopet men sant.....  Nu sitter vi iaf mätta och nästan belåtna och tittar på Richard Scarrys äventyrsvärld! Vilket jävla genialiskt barnprogram! Jag och emma har lärt sig att man ska vara två när man är liten och ska laga mat, hur luftballongen uppfanns och vad en meteorit är! Tänk om barn idag kunde titta på barnprogram som detta istället för jävla pokemon eller nåt! Nu ska jag lära mig mer saker! Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0