Tre timmar senare, tre hjärnceller rikare?

Underbar dag ute i solen och poolen! Och finare väder är i sikte! IDag har vi suttit och kikat på lite resor, men ska vädret vara så här fint  kan man ju lika gärna stanna i sverige och spara lite pengar? Jaja, vi får se hur det går med charterletandet... Poolen är så sjukt varm just nu, typ 35 grader känns det som. Skönt, men ändå inte.. Den ska ju vara lite svalkande såhär i sommarhettan... Vad fan hände? Nu, 3 timmar senare loggar jag in och upptäcker att inlägget inte publicerats och att hälften av det jag skrivit försvunnit. Yeye what the heck. nu ligger jag i sängen, har kollat på hannibal rising med leffe, inte så bra film tycker jag, handlingen är rätt förutsägbar å trist, men en del bra och vidriga scener som jag älskar! Imorgon ska jag upp i tid och försöka få många timmar i solen!!! Maligt melanom here I come! Nejdå, men det är nu växande cancerform vilket man borde tänka på mer än vad vi gör. Tur för oss i sverige att vi inte har en så lång sommar. Oj vilket blandat inlägg. Ska sluta med att säga att jag saknar merparten av rtv3b... You know who you are! Hugs and kisses to you all!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0