Champagne på jobbet? - Jo jag tackar!

Sitter här på jobbet och fixar lite grejer. Haft rätt fullt upp idag, dagen har gått grymt snabbt. Men efter lunch där vart jag iktigt seg å höll på att somna framför skärmen. Men då kommer de och viskar i mitt lill öra att det bjuds på Champagne och Ost! Så underbart gott. Så de blev ett lite avdelningsmingel sådär på måndagseftermiddagen, precis vad alla behövde såhär en grå dag.

Är grymt trött just nu, vill bara krypa ner i sängen å kolla tv resten av kvällen men jag måste jobba på med ett litet projekt. Det måste nämligen vara klart imorgon då utskicket ska ske :/ Känns lite stressigt, men det måste gå. Nej nu ska jag ta lite glass sen jobba vidare, See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0