Datacrash

Såg nyss den sämsta reklamen ever. Det var reklam för kattmat, mat för inomhuskatter och löd typ såhär: "Kattmaten som innehåller mer av det gröna för katter som inte kommer ut så mycket"

Vadå, så utomhuskatter äter mer grönsaker? Jag som trodde att utektter fångade råttor och fåglar, men intefan visste väl jag att utekatter gick å plockade morötter, blommor å annat grönt! Haha, Jävla puckon som gjort reklamen. Var bara tvungen att skriva det.

Som rubriken lyder. När jag startade datan imorse var allt borta, den var som ny. Alla orginalinställningar. Ingen aning vad som hänt, för mina mappar ligger kvar på hårddisken men min profil har försvunnit. Så nån direkt datakrasch var det väl inte, men ändå skumt.

Är tyvärr hemma idag, åkt på influensan. Rätt hög feber, snorig, äckelhosta å huvudvärk. Så surt, vill verkligen inte vara borta från praktiken på fyran. Trivs ju så himla bra! Inte så många veckor kvar nu och det är synd att missa... Jaja på jobbet kan jag inte vara iaf... Då smittar jag alla andra plus att jag skulle nog vara rätt ineffektiv.

Kommentarer
Postat av: Frida

Katter äter ju gräs när dom rensar magen!

2009-03-04 @ 16:31:37
URL: http://fridanvafan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0